100% echte Zippo's™

Garantie en reparatie

Voor alle Zippo's die u bij ons koopt, geldt een garantie van 30 jaar. Dit betekent dat de Zippo in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een product ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het product doen wij dit door vervanging, reparatie of terug betaling.

Garantie (Zippo)

Als u een defecte Zippo heeft ontvangen of de Zippo is defect binnen de zichttermijn van 30 dagen, dan kunt u het product kosteloos retourneren. Zodra we de Zippo ontvangen, zullen we het defect controleren en u zo snel mogelijk een goed werkend model opsturen zonder extra kosten. Als een Zippo defect gaat na 30 dagen, kunt gebruik maken van de garantie regeling die Zippo zelf aanbied. In dit geval kunt u de Zippo opsturen naar het onderstaande adres.
  • Zippo Clinic
  • Postbus 174
  • 7040AD ‘s-Heerenbergh

Garantie (Accessoires)

Als u een defecte Zippo accessoire heeft ontvangen of deze is defect binnen de zichttermijn van 30 dagen, dan kunt u de accessoire kosteloos retourneren. Zodra we het product ontvangen, zullen we het defect controleren en u zo snel mogelijk een werkend model opsturen zonder extra kosten. Als een product defect gaat na 30 dagen, kunt gebruik maken van onze garantie regeling. U kunt op deze pagina een garantieaanvraag insturen.

Verzendadvies

  • - Vermeld altijd uw eigen adresgegevens op de verzenddoos. Anders is het niet mogelijk om de Zippo te retourneren.
  • - Verstuur de Zippo(s) altijd in een goede en stevige bubbeltjesenvelop. Deze kunt u per stuk verkrijgen bij het postkantoor.
  • - Ook al bezorgd PostNL de gewone post in bijna alle gevallen. Toch adviseren wij u altijd om duurdere Zippo(s) aangetekend te verzenden. Meer informatie kunt u verkrijgen bij het postkantoor of andere bedrijven die post accepteren.
  • - Eventuele (kapotte) onderdelen van uw Zippo worden vervangen. Als de Zippo leeftijd heeft of emotionele waarde, vermeld dit er dan altijd bij. Zippo zal hier rekening mee houden en onderdelen alleen vervangen als het echt nodig is. Onderdelen die toch moeten worden vervangen, krijgt u dan meestuurt met de Zippo zelf.

Reparatiestatus

Over het algemeen duurt de reparatie van een Zippo ongeveer 4 weken. Het kan echter voorkomen dat de reparatie van een Zippo maximaal 6 weken duurt. Alle reparaties aan een Zippo worden volledig afgehandeld door Zippo Nederland en daarom is er geen directe reparatiestatus beschikbaar. Wanneer de Zippo naar u terug wordt gestuurd ontvangt deze automatisch door de brievenbus, in een goed afgesloten envelop.